perjantai 18. marraskuuta 2016

Kapinallinen torstai

Eilen starttasin auton aikaiseen Kotkasta, nappasin ystäväni matkaan mukaan ja suuntasimme taas Helsinkiin. Kuvaukset odottivat ja tällä kertaa isommalla porukalla. Olikin aika kiva ja rento fiilis olla, kun ei tällä kertaa tarvinut yksin jännittää mitä tuleman pitää. Pääsette nyt mun kuvien välityksellä vähän fiilistelemään ja katsomaan "sneak peakia" ensi vuoden alun jutuista ja sellaisesta hommasta kuin VAAKAKAPINA!









Mulla oli ihan kuulkaas oma pukuhuonekin... mietin siinä jossain kohtaa siellä istuessani, että kyllähän tälläistä tekisi oikeasti vaikka enemmänkin! Olen näinä parina viimeisenä viikkona yllättynyt itsekin, kuinka kiva kameran edessä onkaan olla. En toki siitä hommasta yhtään mitään tiedä, mutta tekemällähän sitä tätäkin oppii.




Jossain kohtaa katselin näitä mun puhelimella nopsaan räpsittyjä kuvia ja epätoivo meinasi iskeä. Totesin siellä ääneenkin, että voi hel**tti mikä PÖTKYLÄ mie olen!!! Mutta sitten vaan selasin kuvia, katsoin niitä ja jossain kohtaa totesin, että EI! En ole, vaan olen minä ja se on hyvä. Lisäksi mun ystävä näytti mulle kuvan ja kehaisi miten hyvältä mun takapuolen kaari näyttää, niin sitten olin hieman tyytyväisempi jälleen itseeni.

Onhan se iso, mutta onhan se pyöreä! <3

Kyllä se vaan on niin, että vaikka tuo hetken "pötkylöityminen" tuohon väliin sattuikin, niin nämä pari viikkoa on tehnyt mulle todella hyvää. Huomaan olevani paljon itsevarmempi ja voin ihan tosissaan sanoa pitäväni itsestäni. Kävelen vähän paremmalla ryhdillä, enkä ihan kaiken aikaa pyytele olemassaoloani anteeksi. Oon huomannut miettiväni ihan oikeasti, että tätähän voisi tehdä enemmänkin. Ja toki, tämä aihe mihin näitä nyt tehdään on todella lähellä sydäntä. Olen koko hommasta NIIN innoissani etten meinaa housuissani pysyä!


Mukavaa, itsevarmaa ja onnellista viikonloppua ihan jokaiselle sinne ruudun toiselle puolelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti