torstai 24. marraskuuta 2016

Pikaiset kuulumiset ja kysymys teiltä!

Torstaita elellään. Sain just meidän pienimmän tölpöttimen nukkumaan päiväunia ja ajattelin tulla nopeesti kirjoittamaan teille kuulumisia.

Täällä on intoiltu KAIKESTA mahdollisesta uudesta ja hienosta mitä tässä on tapahtunut. Hienoja asioita näköjään tapahtuu kun antaa tapahtua. Ja näitä on tässä nyt ollut ja lisää saa mun puolesta tulla vaikka ovista ja ikkunoista. Uudet jutut on tuonu mulle ihan hurjasti virtaa ja luottoa itseeni. Ja sehän vaan on hyvä juttu!



Mulla on huomenna pikkujoulut, lähden yhden mun ystävän kanssa Kymenlaakson suurimpiin pikkujouluihin! JEE! Mulla ei pitänyt tänä vuonna olla yksiäkään pikkujouluja, mutta nämä nyt tulikin ihan yllättäen. Ja pitihän se metsästää tälle vartalolle sopivan kokoinen asu. Halusin suht arkisen, missä on hyvä tanssia ja päädyinkin ihan farkut-blingblingpaita-satiinibomber-yhdistelmään. Nämä kuitenkin piti eilen lähteä metsästämään Vantaalta Jumbosta. Kotkassa on ihan kivoja kauppoja, mutta mulla on aina sellanen tunne etten mahdu mihinkään vaatteisiin... etenkin farkut tuottaa ongelmaa. Tulen kirjottamaan noista nyt hankkimistani farkuista ihan erikseen postauksen missä muutenkin näytän terkemmin tämän asun.


Jumbossa oli jo ihan jouluinen tunnelma. Miehän olen ehkä yksi maailman suurin jouluihminen... en stressaa siitä laittamisesta vaan RAKASTAN sitä! Mutta tänä vuonna ei ole yhtään fiilistä... siis EI YHTÄÄN! Ja tänäänhän on se päivä kun aattoon on enää tasan kuukausi. Tänä vuonna mennään siis tasan sillä mitä jaksan laittaa ja jos fiilis tulee niin sitten laitan enemmän vähemmässä ajassa. Normaalisti kun mulla on tässä kohtaa jo melkein joulukuusikin esillä... ;)))




Jumbossa pyörähdettiin myös syömässä sushia...


Tää vaan on silkkaa rakkautta! <3

Isommat pojat olivat tämän ajan mummilassa hoidossa, kun nää meidän jätkät on aina enemmän tai vähemmän "mukavaa" shoppailuseuraa... etenkin jos äidille etsitään vaatteita. Sillon nää pojat saattaa löytää makailemasta vaaterekkien alta, heiluttelemasta sovituskopin verhoja/availemassa ovia ja onpa tuo isoin lapsista pienempänä rakastanut kaikkia mallinukkejakin ja saattanut äidin ja isän muutaman kerran hämmentyneiden katseiden alaseksi osoittaessaan tätä rakkautta. Pienin jäbä taas osaa ainakin toistaiseksi käyttäytyä, vaikka hieman HankoSushin muita asiakkaita viihdyttikin kiljahteluillaan. ;)


MUTTA, onneksi toi mun isoin mies hoitaa aina tän mun viihdyttämisen vaikkei näitä pienempiä mukana olisikaan... ;D


Siinäpä se, meidän oikein mukava eilinen iltapäivä. Nyt tanssituntien viimeistely, ja tänään koko ilta meneekin tanssin merkeissä. Saatanpa tänään kuvailla teillekin vähän sieltä videotunnelmia. <3


Mistä päästäänkin tuohon kysymykseen teille... Jos saisit kysyä multa mitä tahansa, mitä kysyisit? Tai jos haluaisit mun kirjottavan jostain, ihan mistä tahansa maan ja taivaan välillä niin mistä haluaisit mun kirjottavan? Nyt saa laittaa viestiä tulemaan ihan mitä tahansa kautta ihan mistä tahansa. <3


2 kommenttia:

  1. Tää on niin itsestään selvä, ettei tätä tarvitsisi edes kysyä. Tietenkin joogasta! Mitä ajattelet joogasta, miten koet joogan harjoittamisen? Kuuluuko se tällä hetkellä elämääsi ja miksi/miksi ei? Pidätkö joogaa "vain" liikuntana ja kehonhuoltona, vai oletko tavoittanut siitä myös jotain muuta? Esimerkiksi.

    VastaaPoista
  2. Haluaisin, että pyörittelisit eri vaihtoehtoja kysymykseen "missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua"?

    VastaaPoista